תקנון לאפליקציה- איך לכתוב את זה נכון

עו"ד גבריאל בנטוב תקנון אתר המדריך המלא 0 תגובות

תקנון לאפליקציה ומדיניות פרטיות לאפליקציה

 

במקרה של תקנון לאפליקציה ישנה דרישה ואפילו חובה מצד מפעילי חנויות האפליקציות גוגל ואפל לתקנון שמסדיר את היחסים ואף לעיתים סעיפים ספציפיים בתוך התקנון. מי שמכיר היטב את הדרישות של החנויות אפליקציות יודע מה לכתוב בתקנון בכדי לעבור את הבדיקות של האלגוריתמים החכמים שלהם.

 

לצורך ההמחשה אחד הדברים שפייסבוק מבקשים ואף דורשים ממשווקים זה מדיניות פרטיות לדף אותו אתם מפנים את המשתמשים. במצב כזה פייסבוק מתנערים מאחריות ומעבירים את כל האחריות לבעל האתר במצב של תביעה וטענות כלשהן.

"<yoastmark

 

הנה דוגמה מהתקנון של פייסבוק למשווקים – יש לנסח תקנון עצמאי שתואם את החוקים המקומיים. אחרת הקמפיין שלכם בסכנה. 

 

ומי כמונו יודעים כמה זה מבאס שנסגר חשבון מפרסם כשיש כבר פיקסל פעיל. לכן חשוב לעשות את כל ההכנות המקצועיות והחוקיות מראש בכדי למנוע התקלות כאלה בעתיד. 

 

בלי קשר יש חשיבות לתקנון ברמה של הסדרת היחסים והכללים בין המשתמשים לבעל האפליקציה. סתם דוגמה פשוטה לכך היא ליידע את המשתמשים שניתן לשלוח להם הודעות PUSH במכשיר החכם. זאת בכדי שלא לחטוף תביעה של הטרדה או פגיעה בפרטיות שיכולה להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים באמצעות תביעה ייצוגית.

 

פייסבוק דורשים הקפדה מחמירה ביותר לשמירה על הפרטיות של המשתמשים. המידע שאתם צוברים מהקמפיינים במהלך השיווק אסור שיעבור לצדדים שלישים וגם המדיניות פרטיות של האפליקציה צריך לגבות את זה.

 

לסיכום- אם אתר אינטרנט ניתן להשיק ללא תקנון ולקוות לטוב. בתחום של האפליקציות המצב שונה וחנות האפליקציות לא תאשר לכם את האפליקציה כל עוד אין תקנון שמכסה סעיפים ספציפים ועדיף לעסק שלכם לעסות דברים נוספים אם כבר ניגשתם לנסח תקנון לאפליקציה. 

 

[author title="על המחבר"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *