בחזרה לאתרתמיכה טכנית: 079-559-9528התחל ביצירת מדיניות החזרת מוצריםבסיום מילוי הטופס עם פרטיך, פרטי העסק והאתר שלך, תועבר לPayPal לתשלום מקוון, או אם תבחר לשלם באמצעי אחר, אנא בחר בסיום הטופס “תשלום טלפוני” וניצור איתך קשר לתשלום.תנאי תשלום: תשלום טלפוני או 11. פרטים אישיים22. פרטי העסק שלך33. הצהרות44. תשלום שם פרטישם משפחהאימיילאתר/אפליקציה* יש לי אתר יש לי אפליקציה כתובת האתר שלךשם האתר שלךאילו מוצרים הגולשים יכולים לקנות ממך?* מוצרים פיזיים (אשר אתה שולח בדואר פיזי ללקוחות שלך) מוצרים דיגיטליים (מוצרים שהלקוחות מורידים למחשב שלהם) עד מתי מותר לבקש החזר כספי על מוצרים פיזיים? 3 ימים 7 ימים 15 ימים 30 ימים 45 ימים 60 ימים מה התנאים להחזרת מוצר פיזי? המוצר חייב להיות מוחזר באריזתו המקורית המוצר אינו שומש או פגום המוצר חייב להיות מלווה בחשבונית או הוכחה לרכישה מי משלם את דמי המשלוח במקרה של החזרת מוצר פיזי? אנחנו משלמים את דמי המשלוח הלקוח משלם את דמי המשלוח האם אתה מציע החזר כספי על מוצרים במבצע? כן לא האם לקוחות יכולים להחליף מוצר במוצר אחר? כן לא האם לקוחות נדרשים ליצור איתך קשר לפני פניה להחזרת מוצר? כן לא לאן הלקוחות נדרשים לשלוח את המוצר?האם אתה מאפשר החזרה על מוצרים דיגיטליים? כן לא עד מתי מותר לבקש החזר כספי על מוצרים דיגיטליים? 3 ימים 7 ימים 15 ימים 30 ימים 45 ימים 60 ימים מה התנאים לקבלת החזר על מוצר דיגיטלי? אין תנאים המוצר לא התקבל (אם המייל לא הגיע אל הלקוח) בעיות הורדה (אם לא ניתו להוריד את המוצר כראוי) שגיאות חמורות (אם למוצר יש שגיאות בלתי צפויות) האם אתה רוצה לשמור על הזכות לסרב להחזיר תשלום בשל אי תאימות עם צד שלישי? כן לא איך לקוחות נדרשים לפנות אליך במקרה של החזרה של מוצר? טלפון אימייל עמוד באתר מה הטלפון?מה המייל?מה הכתובת לעמוד? אמצעי תשלום* תשלום טלפוני PayPal מע"מ ₪ 0.00 סך הכל לתשלום ₪ 0.00 מדיניות החזרת מוצרים